mtbrnsrdm Göğüs kafesimin ortasinda üstünde altında ağrı yaşıyorum. Tam iman tahtasinda pis bi agri oluyor. Sirtim da cok kotu agriyo. ya sizde de oluyor mu kizlar?
6331 mtbrnsrdm ben 3lu kullandıktan sonra oldu 2 ay fln baya ağrıdı şuan hafifledi 3lu ilaç tahriş ediyormuş ondn