Afram96 merhaba cok gecmiş olsun,benim kızımda alerjik bir çocuk sizi çok iyi anlıyorum doktorunuz zespirayı önermedi ileride çocuklarda depresyon yapma olasılıgı cok yüksekmiş o yüzden bize sıngulaır kullanıyoruz eylülden bu yana hala her aksam bi tane veriyorum doktorumuz ayarlıyor. Alerjik çocuk cok zor maalesef hayat kalitesi düşüyor çocugun dikkat etmek zorundayız sürekli o yüzden telaş etmeyin büyüdükçe biraz daha azalcak sabır gerektiriyor ama doktorun size kızması hoş değil asla biz anneler çocuklarımızı gözümüzden sakınıyoruz cok emek var büyütürken elbetki telaşlanmanız normal. Siz kafanıza takmayın boşverin doktor değişme imkanınız varsa başka doktorun fikrini alırsınız tekrardan cok gecmiş olsun yavrucuga:)