Bebeğim 15 aylık. Blender sesinden, saç kurutma makinesi sesinden, büyük süpürgenin sesinden korkuyor; küçük olan süpürgeden korkmuyor. Bir de bugün kondisyon bisikletinden çok korktu. Titreyerek ağlıyor yani öyle bir korkma. Ne yapmalıyım alıştırmak için?
Tek başına endişelenilecek bir konu mu yoksa yaşına göre normal mi korkması?