Bebeğim 4 buçuk aylık doğduğundan beri aptamil kullanıyorduk bugün bebelac gold aldım onda da bir şey çıkar zaten de ne yapacağım bilmiyorum zaten hasta kaç gündür ilaç da kullanıyoruz mamayı zorla içiyorum sütüm yok denecek kadar az sağıp veriyorum 30 cc anca hastalıktan mı dişten dolayı mı mama reddi mi içmiyor artık zorla veriyorum aç kalmasın diye onu da arada kusuyor balgamını atmaya çalışıyor zor günlerden geçiyoruz anlayacağınız bu aylarda olan var mı iştahı nasıl ek gıdaya geçen oldu mu beni yalnız bırakmazsanız sevinirim