Önce aptamil aldık doktor sma önerdi sma kullandık bu olaylar cıkınca hip aldım kabız yaptı,sonra bebelac aldım içmedi bebelacın goldunu aldım içmedi aglaya zırlaya zorla içirıyorum ama cok huzursuz ve isal oldu belli golden goat alıcam yarın acaba hatamı yapıyorum alışmasına fırsat vermeden değiştirerek.sanki mamadan tiksinmiş gibi hiç bir mamayı içiremiyorum iştahsızlık değil kaşık mamaları yiyor. Ek gıda yiyor ama mamayı içiremiyorum hepsini denedim hiç birini içmiyor . Ek gıdayı vermiyorum mamasını içsin diye ama yok 6,7 saat resmen ac kalıyor uykusunda veriyorum mecbur artık cıldırmak üzereyim yarın golden goatı deneyeceğim varmı kullanan.bebeginde mama reddi olan nasıl aşıcaz bunu 5 ay 23 günlük