Arkadaşlar merhaba bir sorum olucak oğlum köfte çok seven bir insandı normal yiyordu kırmızı et falan bı köfte yiyor zaten öyle et falan yemiyor neyse geçenlerde bir hastalandı baya bı iştahı gitti o ara köfteden tiksindi yanu burde ben tavuk köftesi yapıyorum onu yiyor seve seve ama normal köfteyi yemiyor ağlaya ağlaya beğenmedim diyor yediremiyorum niye böyle oldu anlamadım aslında çok seviyordu çocuklar köfteyi çok sever yani napcam bilmiyorum zaten kırmızı et falan yemiyor hiç birşey köfteyi başka nasıl yedirebilirim varmı önerileriniz tavuk göğsünden köfte yapıyorum onu yiyorr ama normal köfteyi yemiyor çok uizluyorum yani napcaz böyle bilmiyorum önerileriniz fikirleriniz varsa açığım