Baharasya55 Bebeğim 2. Aydan sonra meme reddi yapınca aldım fakat sadece 2 ay kullanabildim sütüm bittiği için almak isteyene fotoğraf atabilirim
simseklivekalpli Baharasya55 Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜