Kızlar bebeğim 20 günlük oldu dün sabah 6 dan beri hepi topu 5 saat uyumuştur sürekli ağlıyor. Emiyor kucağımda uykuya dalıyor yatağına koyayım diyorum hemen ağlıyor kaka yaptı 3 defa falan çişte yapıyyor 4-5 bez ıkınıyor gibi de gaz damlası şuruplar bşlmem neler doktorun önerisi ile kullanmaya başladık bugün ama bilmiyorum doymuyor mu acaba sıkıntısı ondan mı tam kafam allak bullak oldu