Selam kızlar 3/3.5 aydır yazz hapını kullanıyorum her gün aynı saatte ve aralıksız 28 tablet olanı kullanıyorum fakat son reglimden sonra sürekli lekelenmem ve ara kanamalarım kasıkta ağrılarım oldu reglime 12 gün gözüküyor ama halen regl olacakmkşım gibi belirtilerim baş ağrım kasık şişliğim oluyor hapı birden kesip bıraksam sıkıntı olur mu acaba?? Sorunum yoktu neden bu ay bu şekilde oldu anlayamadım bilen yardımcı olabilir mi