mommmmyys ikisi de olabilir. param kalırsa gümüş alırım. evet belki düşebilir ama gün gelir yine çıkar diye düşünüyorum bu sıralar da herkes alıma başladı sürekli artuyor hayatımda ilk kez gümüş aldım. her şeye olduğu gibi buna da geç kaldım yine zengin olamadık 🤣