denizokyay aşkım benim bebeğim açıldıysa hepsi açılır.
4 aya kadar kaappkkaraydı öyle böyle.
Arap bacı diye seviyorduk
Şuan bembeyaz.
Açılırmı diye sordun diye diyorum yoksa ikiside yavrumuzz ama açılıyor
Saçları bile zift siyahtı
Kumral oldu
Yüzü tamamen değişti
Alnı kıl doluydu
4 aya kadar hiç yüzü rengi bu dememeli
Eli ne renk eli beyazdı ozaman bzmki eli bile sınradn acıldıysı 2 ayda fln snrm el beyazsa açılır
Yorumu sınradan gördüm eli beyazmış açılır benimde eşim esmer ben beyaz