En son aralık başında regl oldum o zamandan beri ne bir belirti ne birşey annem diyor hamilesindir de ben çok eminim ya vücudumu çok dinlerim yani olsa anlardım heralde normalde de geciken biriyim ama max 1 ay hiç bu kadar gecikmemiştim cesaretim yok test almaya şuan düşünmüyorum çünkü ummuyorum da yani hiç bir belirti yaşamadan olabilir mi böyle bişey??