Bebeğim 5 ay 21 günlük. Kontrole gittiğimiz doktor altıncı ay dolunca başlanması gerektiğini söyledi fakat bazı araştırmalarım sonucu ne kadar erken başlanırsa bazı alerjenlere o kadar tolere edilebildiğini düşündüm ve tam 5.5 aylıkken bundan bir hafta önce bebeğime ufaktan tadımlara başlayayım istedim üç gün evde yaptığım yoğurttan Denettim yani daha dili ile emme refleksi yapıyor silikon kaşık tabak vs almıştım silikon kaşığı emer gibi yogurdu yedi sevdi gibi de geldi bana üç günden sonra kabak haşladım buharda yine internetteki doktorlar çatalla ezin diyor aynı dedikleri gibi yaptım zeytinyagı falan ekledim bebek dudağına değdiği anda öğürdü midesindeki ne kadar mama varsa onu da kustu. Ertesi gün havuç haşlayıp aynı şekil çatalla ezdim aynen onu da midesinde ne varsa çıkacak şekilde kustu değdiği anda o pütürler. Sonra yine yoğurt verdim ertesi gün onu kaşıktan emdi ben anlamadım benim bebeğimde bir problem mi var ben erken mi başladım annem de hepsini haşla blender yap çorba gibi ver diyor bebek ne anlasın pütürden diyor internetteki doktorlara bakıyorsun kesinlikle blender yapmayın diyorlar bazı takip ettiğim bebekler var pütürlü gıdaları ilk seferde yutuyorlar. Anneleri paylaşıyor sevdi sevmedi vs. Bu işin doğrusu nedir tecrübeli anneler çorba yapıp versem yer diye düşünüyorum ama bu doğru mu lütfen bir akıl verin yoksa biraz daha bekleyeyim altı ay dolsun öyle mi tekrar deneyeyim. Bu arada destekle oturabiliyor mama sandalyesinde oturuyor yani