Kızlar bebeğim 11 buçuk aylık sürekli dışarıyı sürekli birilerini istiyor biri gelse yakasına yapışıyor bırakmıyor gitsin arkasından ağlıyor yada biz bir yere gidip eve gelsek evde sürekli bağırıyor ağlıyor yada genel olarak hep bi ağlama numarası yapıyor sesini duyunca çok kötü ağlıyor sanıyoruz yüzüne bakınca hiçbir şey yok hatta bazen güliyor bile oluyor bu durum beni aşırı yormaya germeye başladı sürekli evde de değiliz kayınvalideme anneme daha sık gitmeye başkadım bu yüzden