Merhaba adetime 6 gün varken ve 4 gün varken yani bugün test yaptım çift çizgi baya belli çizgiler , dün akşam ve bugün kahve rengi leke geldi sadece iç çamaşırnda gördüm silince gelmedi adet olacakmış gibi kasik ağrılarım var bu şekilde yaşayan var mı ?
(3 kere kimyasal 2 dış gebelik gecrdim ) Korkuyorum