lawyer35 ya çok teşekkür ederim yorum için , kaskomuz yok ne yazık ki arabanın sigortası da bugün bitiyor , yani suç duyurusunda bulunduk , olayı çıkaran kişilerden ilk isteyeceğiz eğer karşılamak istemezlerse dava açılacak her türlü ama süreç uzun sürer diyorlar doğru mudur ?