18+0 haftamdan doğumuma kadar sütüm geldi bazen üstümü ıslatacak kadar bazen damla damla göğsüme yap sürerken bile damla damla sarı süt çıkıyordu ona rağmen sağım yapmadım hem erken doğumu tetikliyor hemde kolostrum çok özel bi süt sağım yaparak heba etmek istemedim suni sancı aldım ama sezeryana döndğ doğum şeklin çok şükür ki düşündüğüm şey oldu ve sütüm geldi hatta ilk 3 gün sütten göğüslerin taş gibi olup şarıl şarıl akıyordu sürekli ped yetiştiremiyordum bebek tam boşaltamadığı için bende sağım yaptım ilk bi kaç kere şuan oğlum 2 gün sonra 40 gülüm olacak sütüm ilk haftadan sonra dengelendi artık ne taş gibi oluyor ne süt akıyor bebeğime de çok şükür yetiyor hiç mama kullanmadık sizde lütfen stres olmayın sütüm gelecek deyin sorun yaşamayacağım diyin Allah’ın izniyle gelir zaten bebek iki damla bile çekse o süt ona yeter emin olun