Bebeğim 1 aylıktan itibaren kullanıyorum ben şuan 6 aylık 2. Serisine geçtik çok memnunum kilo alımısa çok iyi belki kusma durumu olabilir oda fazlalık çıkartıyor çünkü kilo alımında bir sıkıntı yaşamadım ben ilk başladığınız zaman kabızlık yaparsa sadece sabah verdiğinizde 1 çay kaşığı 90 cc mamaya hakiki zeytin yap koyun ben sadece 3 gün aralıklı öyle yaptım kabızlık vs de yaşamadık🙏 Tavsiye ederim toptan kozmatikten alıyoruz internetten 🤣