edaasnbs malesef ergoterapi yiyen cocuga bir sey yapamaz. Sevdigi seyler evde surekli varsa digerlerini istemez. Mesela dun oglen ispansk yaptim ogluma. Yemedi. Sadece ayranini icmek istedi. Izin vermedim. Masadan kaldirdim. Oglen yemedi yani. Sonra normalde aksamustu bir ara ogun veririm. Onu da vermedim. Aksama iyice acikti tabiki. Verdim ispanagi yedi. 😂 mecbur cunku ac kalacak alternatifi yok.