anonimomss 1 hafta önce aldım hafif burun akıntımız var dişten dolayı çok yoğun değil ,ilk günler yıkayıp burnunu çekim yaptım az geldi bercemedim felan diye düşündüm hatta almasamda olurmuş düşüncesine kapıldım fakat,bir kaç kişide yazmış çekim yaparken diğer burun deliğini kapatırsanız daha iyi çekiyor diye öyle denedim vede gerçekten çok iyi temizledi çok memnunum şuan👍🏼