Arkadaşlar kızım 3 ay 7 günlük burun tıkanıklığı ve öksürüğü var .sürekli burnunu temizliyorum serum fizyolojik ile öksürüğü düne göre biraz arttı ,dün doktora gittik prospan şurup verdi .ancak öksürüğü artarsa antibiyotik yazdı ama atlatır mı acaba antibiyotik kullanmadan