Kızım doğduğunda ismini kulağına babam okumuştu ezan okuyarak şimdi ikinci doğumumu yaptım iki hafta oldu babamla görüşmüyoruz yaklaşık 1 yıldır bu çocuğumun ismini kulağına eşimin amcası okudu ama bizim bildiğimiz gibi değil eşimin ailesi alevi bu kültürde nasıl olur bilmiyorum ama eşimin abiside kendi çocuğunun ismini ezan okuyarak yapmıştı aklıma takıldı şimdi herhangi bir farkı var mı bu isim okuma işinin bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim