uakbn0_0 tam hatirlamiyorum 2022 senesiydi. Tsh galiba 0.01 falandi. T4 62.93 anti tpo 460. Baya bir ucmustu bende kisacasi. Aslinda ben ilac kullandiktan sonra toparlamistim degerlerim iyiye gidiyordu, sonrasinda cok agir atesli virus hastaligi gecirdim o sirada ihmal ettim bir haftadan fazla ilaclarimi kullanmadim malesef nobet gecirdim ve yogun bakimda yattim bir sure. Yani niyetim asla sizi korkutmak degil zira sizde durum cok hafif. Iyi bir doktor iyi bir tedavi alin , rutin degerlerinize mutlaka baktirin ve ilaclarinizi kullanin hic bir korkusu yok.