Selam arkadaslar. 11 aylik bebis anneler ne durumdasiniz ? 😂 dogum gunu kutlama hazirliklari yapiyormusunuz ? Belki bir birimize fikir olur diye actim basligi.
Bizde 18 subat dogum gunu. Kiyafetini aldik , mekan aklimizda bir yer var ama gidip konusamadik daha. 20-25 kisilik bir kutlama planliyoruz ama kutlama saatini nasil ayarlayim bilemiyorum , hala iki uyku yapiyor hangi saate denk getirirsem bebegim icin daha iyi olur onu dusunuyorum.
Burada yeni ne guncellemeler geldi bebisleriniz 11 ayda ? 😂 bizimki yuruyo serbest ama fazla degil 10-15 adim anca. Tum gun evdeki dolaplari bosaltiyor , tencereler falan cogu pert oldu 🥲 kelime olayina biraz kafam takik. Tum gun babildiyor , dede falan diyor. Ama tam anlamli kelime daha duyamadim. Annemler falan surekli bu bebek niye konusmuyor falan diyor. 2-3 kelimesi olmasi lazimmis ama bizde yok. Mama , dede , gel falan diyor da anlamli demiyor. Mesela dedeyi herseye diyor. Kedi goruyor seviniyor de dede diyor. Kendiince oynuyor oyuncaklarina dede diyor oyle yani.
8.disi yeni cikti. Sanirim sirada buyuk disler var ve onlar herkes cok zor cikiyor diyor biraz tursiyorum bundan 😂
Uyku durumlari fena degil, gunduz iki uyku yapiyoruz gece 21.00-08.00 arasi uyuyor. Gecenlerde hastaydi inanilmaz kotu gecerdi gece uykusu ama iki uc gundur iyi gidiyor ve insallah boyle devam eder.
Doktorun tavsiyesiyle mamayi kesmek uzereyiz hatta kesmis bile belki sayiliriz cunki uc gundur vermiyorum. Anne sutu ve ek gida olarak gidiyor.
Kisaca bizde durumlar boyle 😂