cilekbebek1 Bebeğim 20 günlük bugün sağlık ocağındaki doktor her gün burnunu serum fizyolojikle yıkamanız gerekiyor dedi. Ben de o uygulamaya hiç cesaret edemiyorum temizlemenin başka bir yolu yok mudur ? Eğer yapmazsanız ciğerlerine iner dedi korktum açıkçası. Her gün yapmak şart mı siz nasıl yapmıştınız yapıyorsunuz ?
bebikomomyy cilekbebek1 isterseniz serum fizyolojik sıkıp aspiretörle çekebilirsiniz. Tabi yıkama yapmak daha güzel bi yöntem ama bende korkuyorum yapmaya
Marianne cilekbebek1 kafasını öne eğin biraz, 2,5 ml sağ taraftan verin zaten akar, sol taraftan kalan 2,5 ml. Zaten fizyolojik serum 5 ml olarak satılıyor bebekler için, her ampülün üstünde çizgi var ikiye bölün o şekilde burundan verin.