mervekibb_ akıntı , kötü koku, aşırı bir şişlik vs olmadigi sürece korkmayın . Normal bunlar ameliyat oldunuz neticede hemende öyle iyileşen bir yapı değil malesef 6 aya kadar toparlanirsiniz sürekli yürümeye çalışın ağır kaldırmayın ,eğilip kalkarken dikkat edin , bağırsaklar vs daha toparlanmamistir sıvı ve lif agirlikli beslenin