Merhabalar, kızım haftaya 8 aylık olacak. Ek gıdaya başladığımızdan beri ben yediriyorum. Geçen hafta kahvaltıda blw yöntemini kullanmak istedik bu nedenle de haşlanmış dilim elma ve dilim omlet yaptım ve önüne koydum. Kendisi hem oyun oynadı hem de biraz biraz ağzına götürdü ve yemiş oldu.
Artık yemek sonuna doğru da boşluğuma geldi ve kalan haşlanmış elmayı verdim ancak bu zamana kadar çatal ile ezdiğimden beri ayarı tutturamamışım ve bu sefer çatalla ezmediğim için verdiğim parça bir tık büyük olmuş. bir süre elmayı ağzında dolaştırdı sonra da nefes alamadı biz de hemen heimlich ile babasıyla elmayı çıkardık. Haliyle çok korktuk ve o günden beri eski usule dönerek korkarak yemek yedirmeye başladım. Normalde küçük de olsa çok korkuyorum ve bu nedenle kendi eline bir şeyler vermek konusunda artık cesaretim kalmadı. O nedenle sizlere sormak istedim bu konuda neler yapabilirim? Blw de kontrolü nasıl sağlıyorsunuz yardımcı olabilir misiniz