Kızlar merhaba. Daha önceki postlarımızda eşimle ve ailesiyle ilgili yaşadıklarımdan biraz bahsetmiştim . Şuan köprü kopacak bir noktadayız , ne yöne gideceğimiz belirsiz . O boşanmak istiyor , ben bebepim 7,5 aylık, onu babasız büyütmek istemiyorum . Eşim evliliğimizin başında çok iyiyken sonradan özellikle doğuma yakın bir canavara dönüştü . Öfkelendiğinde gözleri büyümeye, ağzından köpükler saçarak bağırmaya çağırmaya başladı . Ama baştaki halinin tam tersi , resmen o an başka birine dönüşüyor görmeniz lazım . Geçen cuma instadan bir hoca buldum, öyle şarkatan bir tip değil . Üzerimize büyü muska bişey mi bar diye baktırmak için . Çok şükür inançlı biriyim ama böyle şeylere kafa yorup kurcalayan bir yapım yoktur . Artık aklıma eşimin değişe hali tavrı karşısında başka hiçbir ihtimal gelmediği için böyle bir arayışa girdim . Hoca bana kızıma bebeğimize ve eşime bakım yaptı . İki kişi daha söyleyin diyince kv ile kp i söyledim (onların evliliğime çok zarar verdiğini düşünüyorum , en baştan beri eşim çocuklu bir kadınla evleniyor diye beni istememişti kp) cumartesi günü bakım sonucunu yolladı hoca . Benim ve çocuklarımın üzerinde birşey görünmediğini amaelime yapılmış bir yazım olduğunu söyledi . Ayrıca kv ile kp için de Allah’la olan bağlarının zayıflığından, Allah’a asi gelmelerinden ( atıyorum alkol haram ,bu Kuranda sabit , ama kp öyle bişey yok diyor . Ya da aramızda olan problemlerle ilgili benim oğlum dört dörtlük sen kötüsün diyip oğlunu ilahlaştırıyor vs. Vs ) onlarda da musallat olduğunu söyledi. Bununla ilgili ne yapma gerekiyor bilmiyorum . Eşim o kadar incitici şeyler söyledi ve yaptı ki… büyü gerçekten de bir insanı bu denli bozabilir mi? Daha önce başına böyle birşey gelip de bunu bozduran, bunun etkisinden çıkıp huzura kavuşan var mı ? Eğitimli biriyim , akıl mantık sahibi biriyim , ama bu büyü meselesinin safsata olmadığını da bilen biriyim . Lütfen bana yardımcı olun kafam çok allak bullak