atlasebru1702 Bebeğim 11 aylık molfix kullanıyoruz doğduğundan beri ama 1 aydır büyük numara da denememe rağmen çişi taşıyor sık sık değişsem de taşıyor prima denemiştim oda pişik yaptı bebeğimde bana bez önerir misiniz ☺️
Femme1 atlasebru1702 biz cok mmnunuz molfıxten aslında kolay kolay cok dolmadıysa taşmıyor. kenarlarından guzel baglamak gerekıyor
sebur atlasebru1702 bizde molfix kullanıyorduk Birgün bim markasının bezini gördüm memnuniyet oranı çok fazlaydı Bim markette jenny&willy marka tavsiye ederim biz şuan onu kullanıyoruz. Pişik sorunu falanda yaşamadık bi şans verin bence fiyatı molfixe göre daha uygun hem
middlemistt Sleepy ve şokun kendi markası bezi kullandım/kullanıyorum herhangi bir pişik ve sızdırma yapmadı
myangelson atlasebru1702 Molfix pure soft kullanıyorduk ama zor bulunuyor artık internette de baya pahalıya satılıyor. Mavi paket ve premium da güzel değil çok sevmiyorum. Geceleri tasirma olayı için Prima aktif Bebek aldık bir de gündüz kullanmaya ebebegin markası pofy aldım 2 gündür kullanıyorum suanlik iyi gibi eğer böyle giderse direk Molfix yerine pofy ile devam edeceğim. Bir de 30 gün içinde beğenmezseniz paranız iade diyorlar o yüzden bir şans verdim bakalım
atlasebru1702 Bende internetten alıyordum normalde de artık gitmiyor gece 2 defa kıyafet değiştiğim dahi oluyor 😂 prima da mahvediyor poposunu
myangelson atlasebru1702 bu pofy için de baya memnuniyet gördüm ben tek tük sevmeyen çıkmış dene istersen