Merhaba arkadaşlar ben öğretmenim şuan 6 aylık bi bebeğim var. Eylül ayında işe dönmeyi istiyorum burda hiç çevrem yok o yüzden çözümü buraya yazmakta buldum çepni mahallesinde oturuyorum devlet hastanesi civarı 8-15:00 saatleri arasında bebeğime bakacak birini arıyorum eylülde 14 aylık civarı olmuş olacak ilgilenenler yazarsa çok sevinirim❤️