2 gündür çocuk mama istemiyor ağzından çıkarıyor biberonu. Emzirmiyorum sadece mamayla besleniyor. Sabah 8 de uyandı 120cc içti az önce de 60cc içti bu kadar sabahtan beri uyumuyorda. Lansinoh biberon kullanıyorum doğduğu andan itibaren tutuyordu geçici olabilir mi bilgisi olan var mı? İlk bebeğimde böyle sorunlar yaşamadığım için ne yapacağımı bilmiyorum