Kızım tam 6 aylık oldu. Bir haftadır uykular sıkıntılı saat başı ya da 30dk da bir gece uyanıyor. Yanına gidiyorum bazen elimi koyuyorum sırtına uyuyor bazen ve çoğunlukla emmek istiyor. Diş değil gibi. Calpol verdim aynı devam. Şimdi ne yapabilirim diye düşündüm. Ağlatıp üzmek istemiyorum atak olabilir diye,
Beşiği odanın diğer tarafında yanıma çekicem bi iki gün ayrılık kaygısı duyuyorsa diye elimi tutar en azından uyur. Annem biberonla mama ver bi de gece doymuyor olabilir dedi onu denicem. Bi de yüzüstü uyuyor ama yan dönmeye çalışıyor dönemiyor da, yan yatma yastığı sipariş ettim bakim onu da denicem. Sırt üstü yatınca asla uyumuyor bu arada uyku açılıyor niyeyse. Of varmı başka aklınıza gelen napabilirim başınıza geldi mi böyle