Yazıcaklarım biraz uzun kızlar sonuna kadar okuyup bilgilendirir misiniz 🥹 Büyük oğlum üç yaşında, bir de küçüğümüz var 4 aylık. Dün annemlerdeydik sabah kahvaltısını normal bir şekilde yaptık, saat 2-3 civarı anne ben acıktım dedi, makarna ve yoğurt yedirdim. O sırada annemle birlikte dışarı çıkıp dolaşmışlar ama keyifsizmiş, eve geri dönerlerken annemin üstüne kusmuş yediği şeyleri çıkarmış. Eve geldiler üstünü falan değiştirdim elini yüzünü yıkadım, rengi falan atmıştı. Biraz oturduk falan dedesinin kucağındaydı bir iki tane tuzlu kraker yedirdim midesini yatıştırsın diye. Sonra benim kucağımda otururken tekrar kustu. Normalde hasta olsa bile hiç kusmayan bir çocuk olduğu için babama hadi götürelim hastaneye viral hastalık çok bi tahlil yaparlar erkenden önlem alırız dedim küçük çocuğumda var birde. (Bir de önceki akşam balık yediler istavrit.) Neyse gittik hastaneye tahlil falan yapıldı serum takıldı. İkinci defa kustuğu için rahatlamıştı biraz daha aslında ben tedbir amaçlı götürdüm. Tahliller temiz çıktı doktor yediklerinden olabilir dedi probiyotik vs verdi geldik akşam yemeğini yedi keyifle. O arada aile grubumuzdan konuşurken de kuzenim belki depresyona girmiştir kardeşini kıskanıyordur dedi. Yani evet kıskanıyor kardeşini, ama öyle zarar vereyim ortalığı dağıtayım falan gibi şeyleri yok. İkisiylede elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum dedeleri olsun hepsi en çok onun üstüne düşüyor. Özellikle benim babam yaptığı doğru değil elbette ama çok şımartıyor. Çok uzattım ama depresyon belirtilerini nasıl anlayabilirim yaşayan anneler var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🥹