Lansinoh önermem izlediğim tüm videolarda ve kendi deneyimimle gördüm ki damlatıyor. İleriki zamanlarda da bildiğiniz fışkırıyor bebeğimin öksürmesine sebep oluyordu bu da red veya grev yapar. Avent damlatmıyor.
Bu zamanlarda normal galiba hep görüyorum biz de yaşadık. Bu sürecte gece beslenmesine ağırlık vermiştim