cottoncandy83 annem senede 2-3 kez geliyor bir hafta kalıyor bizi tazeleyip gidiyor, babamın işleri yoğun olduğu için şimdiye dek sadece 2 kez gelebildi, bir iki gün kalıp annemi bırakıp kendisi döndü. Kayınvalidem ve kayınpederim senede 1 kez geliyorlar onlar bir hafta bile kalamıyorlar yaşları var, çabuk sıkılıyorlar. Biz her yaz hem annemlere hem kayınvalidemlere gidip ikişer hafta kalıyoruz. Uzak olduğumuz için çoğunlukla günlük ya da iki üç günde bir haberleşiyoruz tabii.