15 aylık zaten digdugundan beri uyku problemi var ve hala devam ediyor geceleri yeni doğan gibi saat başı uyanıyor hatta bazen yarım satte 1 uyasniyir şaşırdım artık napacagimi her gece her gece çok yoruluyorum bunu yaşayıp düzene giren varmı ne zmn düzene girer aadece benim kizimmi böyle