Çocuğum doğduğundan beri alerjiye bağlı gaz ağlama kolik problemi olduğu için hep telefondan çocuk şarkıları videoları izletmekten zorunda kaldım sonra büyüdükçe yemek yerken yolculuk sırasında hastayken falan açtım gün içinde hiç tv açmadık ama şu an iletişimi yok denecek kadar az adına yüksek sesle seslenmeden bakmıyor oyuncaklarıyla amacına uygun oynamıyor evde tek başıma büyüttüm hiç bir yere çıkamadl ayda yılda bir çocuk gördü şu an 17 aylık sosyal gülümseme var oyun kurduğunda oynayabiliyor gülüyor ama çabuk sıkılıyor böyle yaşayan varmı