Badeninannesi_35 Sizce damaklı emzik mi kullanımı iyi yoksa damaksızmı bebekler hangisini daha kolay tutar
juli_naz Badeninannesi_35 Philips avent 0-6 kullanıyoruz hiç bir sorun olmadı … NUK verdim onu almadı
newmom1234 mimia benim kızm da böyleydi avent tutmadı nuk damaklı kauçuk emziği tuttu en sonunda Denenebilir
deryaaslann Bazı bebekler 3. Ayından sonradaha rahat tutuyomuş bende emzikle ilgili bir başlık açmıştım bibs ve chicco dene istersen