TugbaEymn05 Hanımlar ozmonun külahlı çikolatasını aldık elindeydi oğlumun kaşla göz arasında kağıdı dişleriyle yırttı ben müdahale edene kadar yuttu bir sıkıntı yaşatırmı? 10 aylık oğlum
Serene TugbaEymn05 Oğlum son 6 ayda 4 top a4 kağıdı kadar kağıt ve peçete yutmuştur herhalde😁 kakadan çıkıyor hepsi.
TugbaEymn05 FarahNeva hayır çok büyük değildi tam alacakken ağzından yuttu kusturmadım birde soluk borusuna kaçmasın diye bekledikten sonra da emzirdim sıkıntı olmadı ama Gine’de meraklandım
AlpOzlem11 Kakasından çıkar o kağıt bir sorun olmaz bende yaşadım çünkü kakasından daha önce saç ve kağıt çıktığı oldu yani dikkat etmek lazım😄
Nekwam TugbaEymn05 kagit insanin hazmina uygun diye okumuştur. Ama cokcok dikkatli olmak gerek. Yukarda bir arkadaşında dedigi gibi ne yapsan da pecete dislemeye bayılıyorlar 🤣
Mertinannesi34 TugbaEymn05 Yalniz değilsin merak etme 😂Hiçbir şey olmaz canimm. Benim oğlumda yuttu daha once . Ne kadar dikkat etsek te olabiliyor malesef