sifatpl Ben 3 ay 19 gün oldu doğum yapalı mecburi sezaryen oldum ilk doğmum dikiş yerime dokununca yani alt karnım sanki başka birinin teniymiş gibi uyuşuk gibi hala geçmedi böyle olan var mı tek bende mi böylee
humanur09 sifatpl bebeğim 21 aylık hala hissizlik devam ediyor benim de doktorum doğumdan önce uyarmıştı ama his kaybı yaşayabilirsin diye
edakaradagx sifatpl darbe aldığı için yavrum bide kaç kat kesik en zoru Allah yardımcın olsun 2-3 seneyi bulur belki gelmesi (kasık fıtığı ameliyatı oldum 3 sene sonra hissiyat geldi)
sifatpl humanur09 hadi ya doktor bana o konuda doğumdan önce bişey demedi kontrole gittiğimde de normal dedi ama bir kaç aydır gitmiyorum
1cocukannesi_1 sifatpl 13 ay oldı doğum yapalı biraz his geldi ama hala tam hissetmiyorum doktora sordum çoğu kadında his geri gelmez kasları kestiğimiz için his kaybı oluyor dedi 25 yaşındayım annem de Sezaryen yapmış hala his yok