ikizannesi10 merhaba, bebeğim doğduğundan beri aşırı gaz problemi yaşıyoruz. 2,5 aylıkken Sab simplex + Nurse Harvey’s Colex kullanmaya başladık, iyi geldi ancak 2 hafta sonunda işe yaramamaya başladı. Şu an 3’er saat arayla bir sab simplex bir bubbles şurup kullanıyoruz, şükür iyi geldi. Bubbles şurubu eczanede ya da internette bulabilirsiniz, 1 çay kaşığı veriyorum.