Geçenlerde de buraya yazmıştım. Ama ne yapim buradan sizler bişeyler yazınca rahatlıyorum. Oğlum 5 yaşında cuma günü bademcik ve geniz eti ameliyatı olucak. Ama içimde Bi korku panik var. Anestezi, oğlumun tedirgin olması korkması vs oğlumdan ziyade ben hazır değilim galiba ya. Kıyamıyorum. Bir an önce geçip gitsin istiyorum şu ameliyat. Belki çok basit Bi operasyondur. Rabbim dermansız dert vermesin biliyorum ama ne yapim elimde değil.