Nilgunelaa İnatlaşmayın. Siz de yıpranırsınız kızınız da. Bir süre bahsetmeyin ara ara teklif edim. Benim oğlum da 3 yaş 3 aylık. O da öyle asla istemiyor ben de zorlamadım. Daha önce bir denememiz oldu sonraları oturmak istemedi tam da ratile çıkacaktık devam edemedik. Geçen hafta başladık güzel gidiyordu 1-2 gün ama 3 gündür ishal olunca yine ara vermek zorunda kaldık. Haftasonu tekrar başlıcaz. Her çocuk aynı değil kendinizi sıkmayın, etrafa aldırmayın.