Slymnsmye bizide çocuk nörolojisine yönlendirdiler aslında baktılar ama emin olma için sanırım
Allah yaşatmasın tekrar çok üzüldüm demek ki o yaşlardada olmuyormuş çok korkunç o kadar iyi anladım ki sizi çok geçmiş olsun randevu aldınız mı ?
Bizide bu virüs 5 yaşındaki oğlumdan geldi oda atlttı ona ınfluenza demediler ama ağır bir ateş geçirdi tam topladı kardeşine geçti neyse ki onda görmedim böyle bir şey keşke hiç görmeseydim