Çocuğumu oyun grubuna götürüyorum 3-4 yaş grubu genel olarak çocuklar çok uyumlu çok sakin gayet güzel adapte oluyorlar. Aralarında bir tane çocuk var 3 buçuk ya da 4 olması lazım pek bilemiyorum. Oğlum da dahil çocukların hepsini sıra dayağından geçirdi 2-3 defa oğlumun saçlarını çekti vurdu ittirdi. Ondan sonra iki tane kız çocuğunu ağlattı, en üzüldüğüm ise bir tane çocuğun elini ısırdı. Çocuğun elinde kıpkırmızı izçl çıktı . Tabii annelere baktığım zaman morallerinin bozulduğunu yüzlerinin düştüğünü hissettim zaten yeni açılmış bir yerdi. Şiddet gösteren çocuğun annesi Dünya tatlısı bir kadın fakat oturduğu yerden hiçbir müdahalede bulunmadı arada bir çocuğun ismini söyleyip yapma oğlum falan dedi. Öğretmenler çok fazla müdahale etti tabii ki ama dinlemiyor.Zaten çocuklar iki iki buçuk yaşlarında vurma eğilimi gösterirler ben bunu biliyorum ama bu yaşta bilemedim. anormaldi açıkçası bilmiyorum ben mi yanılıyorum sonuçta çocuk diyoruz ama kimse de evladının dayak yemesini istemez. Oyun grubuna başlatayım demiştim ama sırf bu yüzden bir daha göndermek istemiyorum. Bu normal mi gelişiminin bir parçası mı, yoksa bir yerden görüp mü yapıyor bilmiyorum. Bazı çocuklar gerçekten şiddete Çok meyilli oluyor geçen de bir misafirlikte çocuğun biri oğlumu duvara yapıştırmış boğazını sıkıyordu. Ben çok rahatsız oluyorum gerçekten. Oğlum çok hassas bi çocuk mizaç olarak sakin . tabii ki sınır koyuyor yapma diyor ama laf söz dinlemiyorlar. ne yapacağımı bilmiyorum. Tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim