Benim bebeğim de 8 aylık oldu bugün bende 2 ana 1 ara öğün veriyorum uyanınca emiyor 11-12 gibi kahvaltı yapıyor öğle uykusuna geçiyor kahvaltıdan sonra zaten en fazla 1.30 saat uyuyor. Uyanınca 1 saat bekliyorum 3.30 gibi yoğurt veriyorum içerisine ruşeym kuruyemiş vs ekleyerek. Tekrar emziriyorum 2. Uykusuna geçiyor 4.30 gibi daha sonra aksam 6-7 gibi bizimle birlikte akşam yemeğini yiyor çorba içiyor genelde. Zaten sürekli emiyor ek gıda yese bile sonrasında meme teklif ediyorum tok olduğundan emin olmak için . Benim bebeğim aç olsa bile çok yemiyor öğünlerde en fazla 2 yemek kaşığı yiyor bazen o kadar bile değil. Bence yeterli oluyor bu şekilde bile bebeğimi beslemeye çalışmakla akşam ediyorum. Siz yine de dediğiniz şekilde deneyin zor oluyorsa bence kendinizi de bebişi de zorlamaya gerek yok💖