Kızlar bebeğim 3.ayına girecek nerdeyse 1,5 aydır mememi zar zor alıyor ağlıyor ittiriyor alırsa da kısa emiyor ben mama takviyesi başladım çünkü emmiyor ve doymuyor ağlıyor hep bende sağıp veriyorum şöyle bir durum oluyor mememde emdikten sonra yarım saatte tekrar ağlıyor aranıyor acıkıyor mama verdiğimde sakinleşip uyuyor ama biberon ile sütümü verdiğimde mamadaki gibi 2 saat felan tok kalabiliyor bunun sebebi nedir sizce sağım artı mama ile mi devam etmeliyim memeyi almadıkça zorlamalı mıyım yardımcı olur musunuz