nihanipek  1 ay 3 günlüğüz ne zaman kullanmaya baslaya bilirim acaba 2 ci sezaryenimi oldum ??
heymom__ nihanipek doktorum direk baslayabilirsin demisti. İster alttan giyilen ister sarma olandan. Ben ilk basta sarılan modeli kullandım 2 /3 hafta sonra alttan giyilene basladım
katerinapetrova nihanipek benim doktorum 1 hafta sonra dikiş kontrolüne gittiğimde başlayabilirsin takmaya ama günde 2-3 saatten uzun kullanma kaslarda tembellik yapar demişti
minikmucizemm19 Doğumdan 1 hafta sonra doktorum ameliyat korsesi aldırdı 3 ay da kullan dedi tek dikkat edeceğim şey dikişlerin üzerine gelip katlanması demişti