visneli veriyorum tabi sabah öğle akşam öğünleri var. Aralarda da yerse meyve, yoğurt, kefir falan veriyorum. Mamaları sabah uykudan uyandığında gündüz uykuları öncesi bir de akşam üzeri içiyor 3-4 kereye denk geliyor. Şuan hala mama ana besini sayiliyor 1 yaşından sonra yavaş yavaş kesmeyi düşünüyoruz