berenasaf9825 Kızlar 4 ay 18 günlük oğlum ve iki gündür felaket bir uyku problemi yaşıyoruz yaşaya var mı nasıl aştınız
gurbette berenasaf9825 Galiba ben biraz atlattım üç buçuk hafta sürdü. Çığlık çığlığa uyandı saat başı neredeyse. Hâlâ etkileri kaldı tabii. Melisa çayı içiyorum ben sakinleşiyorum. Tavsiye ederim
berenasaf9825 visneli nasıl başediyorsun bazen saçlarımı yolmak istiyorum sonra da vicdan azabı duyuyorum
visneli berenasaf9825 alıştım diyelim uyumasamda olur hesabı psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum birşey olmaz gündüz yatar bende o zmn yatarım diyorum